یزدفردا : در مراسمی با حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) و مسئولین استانی محمد اکبری به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد معرفی و از زحمات 6 ساله مهندس حمید نصیری قدردانی شد.

 سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: صداقت و امانتداری از خصوصیاتی است که باید همه مدیران داشته باشند.

"حسین انواری" افزود: معیار ارزیابی کار مدیران نیت خالص، عمل صالح، زیبایی کار و تقواست.

وی با بیان اینکه برای نفوذ در قلب ها نیاز به هنرنمایی است اظهار داشت: کار امداد باید از استحکام و زیبایی برخوردار باشد تا بتواند اثرگذار باشد.

انواری با شااره به نظارت های دقیق بر نحوه عملکرد این نهاد از سوی دفتر مقام معظم رهبری و مراکز نظارتی دولت گفت: آنچه که در سلامت اداری کمیته امداد امام خمینی(ره) مؤثر بوده این است که این نهاد با معیارهای الهی حرکت می کند.

 سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: حضور مردم، مسئولین، دانشگاهیان، روحانیت و سازمان ها در برنامه های متنوع این نهاد باعث پیشرفت اهداف این نهاد شده است.

استاندار یزد:"کمیته امداد امام خمینی(ره) سازنده ترین نهاد در ترویج فرهنگ کمک و اکرام محرومین است"

 استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد رسیدگی بیشتر به محرومین را خواستار شد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) سازنده ترین نهاد در ترویج فرهنگ کمک و اکرام محرومین است.

" محمدرضا فلاح زاده"افزود: همه مدیران باید خدا محوری، ولایت مداری و تکلیف محوری، توسل مداری  و برنامه محوری را در رأس امور کاری خود قرار دهند که خوشبختانه کمیته امداد در این راستا موفق بوده است.

وی اظهار داشت: این نهاد در راستای ارائه خدمات به مددجویان و فراهم نمودن زمینه خوداتکایی و خودکفایی و همچنین رفع مشکل مسکن محرومان و امور فرهنگی این  عزیزان فعالیت های خوبی داشته است.

استاندار یزد در پایان ضمن تقدیر از زحمات مهندس نصیری از محمد اکبری مدیرکل جدید خواست تا در راستای تحقق اهداف این نهاد گام های مؤثری بردارد

قدردانی از زحمات مهندس نصیری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد و معرفی محمد اکبری به عنوان مدیرکل جدید این نهاد

 

در این مراسم حکم مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد به محمد اکبری اعطا شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

«انتظار آن است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مزین گردیده با بهره مندی از همه توان و استعدادها و ظرفیت های کارشناسی و توسعه حضور و مشارکت با نشاط و ولایت مدار مردم کشورمان با نگاه راهبردی به افق چشم انداز امداد و احیای وجدان کاری و نظارت دائم بر مجموعه فعالیت ها د ر برنامه مدیریت شما برجسته گردد.»

در این مراسم همچنین با اهدای لوح یادبودی از زحمات 6 ساله مهندس حمید نصیری مدیرکل پیشین قدردانی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد:"این نهاد در طول 6 سال گذشته شاهد تلاش های ارزشمند امدادگران این نهاد بود"

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در طول 6 سال گذشته شاهد تلاش های ارزشمند امدادگران این نهاد بودیم که منشأ افتخارات ماندگاری گردید.

"مهندس حمید نصیری" با بیان اینکه این نهاد همواره توجه به اندیشه های حضرت امام راحل و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را محور کارهای خود قرار داد افزود: برنامه محوری، نگرش سیستمی، تحول گرایی، مشارکت جویی، دانش محوری، کار تیمی و انسجام درونی از مهمترین عوامل موفقیت این نهاد در راستای محرومیت زدایی بود.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با مشارکت مردم فهیم و شکور استان یزد در بخش مشارکت های مردمی و صدقات همواره این نهاد پیشرو بوده است.

مدیرکل جدید :محمد اکبری

محمد اکبری- مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد هم در این مراسم برنامه های آتی خود را برای این نهاد مقدس اعلام و اظهار امیدواری کرد: بتوانیم در راستای محرومیت زدایی گام های خوبی برداریم.

در شش سال گذشته محقق شد:"اشتغالزایی برای بیش از 12 هزار نفر از مددجویان تحت حمایت "

  رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در 6 سال گذشته 12 هزار و 866 فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد ایجاد شد.

"مهدی نشاسته گر" افزود: در این مدت بیش از دو هزار و 176 میلیارد به مددجویان تحت پوشش پرداخت شد.

وی به فعالیت های عمرانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: در این مدت بیش از 11 هزار و 576 فعالیت عمرانی برای مددجویان انجام شده که در این بخش 241 میلیارد و 255 میلیون و 526 هزار ریال هزینه شده است.

نشاسته گر گفت: مردم خیر و نیکوکار یزدی در شش سال گذشته 542 میلیارد و 503 میلیون و 643 هزار ریال به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمک کرده اند.

به گفته وی در این مدت 849 دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در رشته های دانشگاهی مختلف فارغ التحصیل شده اند.

رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در 6 سال گذشته در بخش فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت بیش از 62 میلیارد و 126 میلیون و 397 هزار ریال هزینه شده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا